توزیع ۴۰۰ تن میوه شب عید در کردستان

از ابتدای آغاز طرح توزیع میوه شب عید تاکنون ۴۰۰ تن سیب و پرتقال در استان توزیع شده است.

به گزارش هاناخبر ، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه طرح توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند در استان آغاز شده است، گفت: در راستای اجرای این طرح ۹۵۰ تن میوه شب عید شامل ۶۵۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب در استان تامین شده است.

خلیقی با اشاره به اینکه این میوه‌ها در ۷۸ غرفه مستقر در سطح استان عرضه می‌شوند، افزود: از ابتدای آغاز این طرح تاکنون ۲۵۰ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب در این غرفه‌ها توزیع و به مردم عرضه شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اعلام اینکه از ابتدای طرح تاکنون این میوه‌ها با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار توزیع شدند و تغییری در آن ایجاد نشده است، افزود: هر کیلوگرم پرتقال به قیمت ۱۱۵ هزار ریال و سیب زرد هم به قیمت ۱۰۰ هزار ریال و هر کیلوگرم سیب قرمز هم به قیمت ۸۰ هزار ریال توزیع شده است.
 
خلیقی گفت: فروش فوق العاده در سطح واحد‌های صنفی، تامین و توزیع کالا‌های اساسی ازجمله برنج، روغن، شکر و قند با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار و طرح ویژه نظارتی نوروز۱۴۰۰ از دیگر طرح‌های به اجرا درآمده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در راستای تنظیم بازار ایام عید امسال است.

خلیقی با اشاره به اینکه طرح توزیع میوه شب عید تا ۱۵ فروردین سال جاری ادامه دارد، افزود: علاوه بر این طرح، سه طرح دیگر تنظیم بازار هم در استان به اجرا درآمده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 5 =